7 oktober

Har inte varit den duktigaste bloggaren kan jag ju säga. Men har inte hänt något särksilt. I Måndags var det först skola, sen var jag med Elina och vi satt hos Jurgen(?:O) med en massa. Och igår var det också skola. Sen efter maten var jag med Elina igen. Och vi tog det chill hos hennes mamma. Jonas och Hasse kom också dit. Så ja, mer intressant har inte hänt.

Just nu sitter jag här i mammas byxor, adams tröja (som nu dock är min), tjocksockar och inget smink. Såg ut imorse och tänkte; hell no! orkade verkligen inte vara fix idag. Det var mörkt när jag vakna, och nu snöar det. Inte det roligaste som kan hända. Men det är vad det är.

Nu ska jag gå och platta håret. Bjuder på en bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0