8 oktober

Är sjukt less på snön. Den gör allt så mycket jobbigare. Som att gå till och från skolan. Är typ as jobbigt. Som idag. Var sjukt trött och hungrig. Och lite små sur. Så fick man kämpa hem, inte blev det bättre av att man halka till stup i kvarten för att skorna är så jävla hala.

Har annars varit en chill skoldag. Började klockan nio med bio. Och efter den hade vi hål tills halv två. Då hade vi gympa som jag inte var med på. Och när den var klar hade vi hk. Så rätt så chillt. Slutade dock fyra.

När jag kom hem gick jag på datorn en snabbis, sen tog jag en 5a i 40 minuter. När jag vaknade serverades det plättar. Och kan ju säga att det satt fiiiint i kistan.

Nu ska jag in på farmville.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0