Do you know what's worth fighting for?

Jag vet att det är helt sinnes. Helt obeskrivligt och helt.. Går inte ens att sätta ord för det. Hade jag sett någon säga exakta samma saker som jag gör hade jag också tyckt det var helt cp. Men allt känns så rätt. Jag vet att ingen förstår. Men det är nog inte meningen att någon ska göra det heller. Tänker inte sitta här och skriva bibel långa inlägg om vad jag tycker, tänker och känner. För känns helt ovärt att någon random ska snappa upp allt sånt. Men.. ja, vet inte ens vart jag vill komma med det här. Kanske att folk ska sluta döma mig? Kanske att folk kanske ska förstå att det inte är meningen att dom ska förstå. Eller kanske är det bara för att jag vill lätta lite på tankarna, eftersom det finns enmiljardfemhundraåttiotusen tankar där inne. Och ingen av dom får något vettigt svar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0