rubriklös

Har varit på stan och kollat när bajsola har sjunigt osv. Var grymt mycket folk. Men jag och Ida mosade oss nästan längst fram. Vet inte vad som hände riktigt. Men jag höll på att svimma. Först kände jag bara hur trött jag började bli, och det är ju då för att jag tog sömntabletten. Iaf så kände jag att mina ben började svika mig. Allting började snurra och jag var tvungen att ta mig ut därifrån. Så jag började halv springa där ifrån. Var lite svårt eftersom det var folk över allt. Jag råkade skalla en tjej och gick in i massor med folk. Sen kom det en barnvagn som stod i vägen. Och då skulle jag sätta handen på handtaget men missade hela tiden. Kändes precis som att jag var sådär as full. Var skit läskigt. Sen när jag kom ut från folkmassan gick jag och satt mig där vid leksakståget. Trodde seriöst jag skulle dö. Blev asvamt och det snurrade över allt. Jag satt där ett tag och åt lite snö (haha!) och sen gick det över. Var verkligen as läskigt.

Nåja. Mosade mig tillbaks när det blivit bättre. Sen när Ola sjungt en låt klämde vi ut oss därifrån och gick runt lite. Fick en heluim ballong som vi lekte med. En "halsduk" fick vi också. Vid kvart i sju skulle mamma och pappa hem så vi åkte med dom. Stannade och beställde en pizza också.

Just nu sitter jag här nyduschad och funderar starkt på att hoppa i lådan. Är äckligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0