-

Tonight I've fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you
I can just look up
and know the stars are
holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight





innan jag hoppar i säng tänkte jag berätta vad som hänt idag. sen slog det mig att det inte hänt nånting särskilt alls. For till jocke, var där ett tag, sen for jag och ida till henne. vi började med världens träningspass där. Började först med sånna där hantlar. Sen försökte vi göra armhävningar, gick ju åt helvete. Sen gjorde vi situps och sen la vi oss på golvet och lyfte sån där stång. Var skit stolt att man klara tolv stycken. Fan trodde ju stången vägde 20 kilo. Men eh, nae. Tydligen vägde den bara 10. Men så går det. Alla vet att jag är biff, ojoj. Tröjan går alltid sönder när jag spänner mina biffmuskler. Shitshit.

Nånå. Nu ska jag hoppa i säng och titta lite sex and the city och sova. Fan upp vid åtta imorn.
puusussus
Kommentarer
Postat av: Markussilja

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-12-15 @ 06:53:25
URL: http://markussilja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0