1 april


puff marijuana, puff marijuana ;)

Nu kommer feting bildregnet här. Sa att jag skulle fota allting vi gjorde, och det gjorde jag.. Nästan iaf.
En dag med elina dåva -




vi gick till coop och köpte godis och gick in på frasses och stökade ner - som vanligt.


fick dö ont i magen efter godisarna så gick och dog lite på bordet
(ignorera min fiiina gula hårfärg, fan silverschampoo är beställt)


vi gick in på toa och fota soeta bilder :)


gick ut och tog en gibb


berit


hade högläsning från någon mongo bok :G


till sist åkte vi bil.

kuuuuuuul, ett gäng ovärda bilder men wtf. glömde dock fota när vi var hos palle och när vi gick hem. men skit samma ;D nu ska jag dra på mig lite kläder yo.

pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0