13 april

Var gosse trött imorse. Var så jävla nära på att somna om men mamma kom och satt sig på mig, så blev pigg. Fixade mig och drog till skolan. Har suttit och läst. Haha, har haft sjukaste vikarien ever. Så jävla sjuk, fan så ful. Vid tio hade jag, Elina, Marcus och Isac nationella iaf. Gick väl sådär. Efter det drog jag och Elina på stan iaf. Tittade skor till.. "balen". Haha, låter sjukt töntigt att skriva så. Men aja. Skit samma, hittade massa fint. Men kan inte köpa nånting än, eftersom jag inte är helt 100 på klänningen. Sen ska jag kika lite på have2have.se osv. Vid halv två for vi hem iaf. Har fixat mina naglar och sen kom Kim hit så jag satt och drack kaffe med han och Adam.

Nu tänkte jag gå och läsa papprerna från polisen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0