15 april

Att det ska vara så svårt att vakna på morgonen. Är helt död ju. Irriterande. Kom till skolan nångång före halv nio iaf. Hade missat massa av genomgången av nationella. Men aja. Kommer ändå gå skit dåligt imorn. KUL. Efter skolan for jag hem, då var klockan fyra. Såg att det regnade så drog av mina strumpbyxor(haaha!) som Isac gjort sönder och hoppade i mina jeansleggins. Sen kom Ida tutande gick ut och rökte lite. Sen vart det as kallt så sprang in och stoppa på mjukis och tjocktröja. Müüüüs. Vi for lite överallt på små missions. HAHA. Var så roligt, vi for efter någon ödeväg, och så tog vi det piano och körde i typ 15km /h och så börjar Ida skrika mittiallt och mitt hjärta typ stannade. Trodde att det var någon gubbe som typ gick efter oss med yxa. Fick panik och börja skrika, så tittade jag bak och såg att det var en fet bil bakom, som säkert legat efter oss ett jävla tag. Fel att tuta lixom. Jaja. Var iaf skit kul. Sen gjorde vi massa mer, men som jag inte orkar skriva. Fick iaf fet sommarkänsla av att åka moppe. Fel att bli sommar nu!:o

Nåja. Nu ska jag läsa bloggar.
PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0