16 april

Var ju gode skönt att börja halv 11 idag. Fast var lika trött ändå. Gick till skolan och gjorde nationella, gick ju åt helvete kan jag ju direkt säga. Sen tog jag och Elina isacs sexiga cykel och drog till ericsson och köpte S-märken. Sen hade vi hk två timmar. Fick göra massa skit saker. Sen fick jag åka moppe med Martin hem. Hehe. Najs. När jag hade hoppat av ringde Ida och ville ha med mig ut på äventyr. Ska snart ringa henne. Måste bara käka lite, sen dra på andra kläder. Känns inte som leggins+tunika+skinnjacka väder just nu.

Nånå. Nu ska jag gå och fråga hur mycket pappa fick för våran skoter som han sålde idag ;o Tydligen var den för dålig för han. Nåja.
pusss :)
Kommentarer
Postat av: Birgerveronika

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-06-09 @ 09:24:01
URL: http://birgerveronika.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0