17 april

Tidigare svarade jag på en fråga: 24. ler du ofta?: ah, det tycker jag. Idag sa Sandra att hon tyckte att det stämde, och vet inte varför, men det gjorde mig glad! :) lite fjant varning där kanske, men wtf.

Nåja. Idag har varit en chill dag. Fast redan vid nio kände jag hur trött jag blev. Kändes som att jag skulle tuppa av direkt. Jag och Ida for ut för att frysa lite, så man skulle bli pigg. Det funkade ju som tur var. Sen efter ett tag fick jag fittigaste huvudvärken. Förstörde ju allt måste jag säga. Hemskthemskt. Vid ett for vi hem iaf. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta lite film. Sen ska jag sova. Får ju dock se om jag kommer palla mig igenom hela filmen. Fast först ska jag ringa ett litet samtal.

pusss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0