20 april

Imorse ville jag bara somna om och aldrig mer vakna upp. Var så förbannat trött. Inte så konstigt kanske. Var as trött hela gårdagen men tvingade mig själv till att vara vaken och ta en tidig kväll istället. Jag hoppade i duschen vid 11 och tänkte hoppa i sängs. Men elina ville ut och snacka så jag blåste håret på 3 röda och drog på mig första bästa kläderna och gick till skolan och mötte henne. Vi satt ute en timma kanske, inte ens det. Vi pratade lite bara. Sen vid ett började vi gå, trodde jag skulle bli styckad till döds där, men kungen klarar sig ;) Sen när jag kom hem frös jag som jag vet inte vad. Inte kunde jag somna heller. Eller ah, efter ett tag.

Har varit en chill skoldag iaf. Börjat halv tio, kollat film och skrivit lite om ett dödsläger, sen hål ett litet tag, sen matte, där vi bara gått igenom ett papper till nationella. Och sen hål två timmar typ, och sen no. Naaaajs.  Något som inte är så najs är att jag fick typ äckligt ont i magen, eller inte magen, typ just nedanför brösten. Gjorde skit ont, kändes som jag skulle spy och typ rasa ihop och dö. Gunnel sa iaf åt mig att lägga mig på bänken, så jag gjorde det. Sen har jag tryckt stångar och bord mot. Skönare vart det ju. Försvann sen iaf, då jag och elina tog moppen in till stan.

NÅJAAAAA, orkar inte skriva -.- det suger snopp.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0