22 april

Tung dag. Äckligt trött och fittat ont i magen. Orkar inte. Sen gick det åt helvete på nationella också. Nånå. Har ingenting att skriva. Tror jag ska gå och be mamma titta på mitt..blåmärke/"lårkaka"/infektion skit sak som jag har på mitt knä som gör ont och aldrig vill försvinna. Har fan haft den i ett år snart. Om två månader är det typ ett år sen. Skulle inte förvåna mig om jag måste amputera bort benet ;o Jaja. Ska göra annat, som tex börja skriva på min argumentation..Om jag orkar (a)

puss


riktigt så illa ser det inte ut nu dock ;D
Kommentarer
Postat av: ber1t

grattis amanda, ska du ha en kaka? :)

2010-04-22 @ 23:17:25
URL: http://lillungen.webblogg.se/
Postat av: amanda

men pratade aldrig med henne ;( haha, (a) hojja vad alla ska tjata på mig om att gå till farbror doktorn, vill intee ;(

2010-04-23 @ 00:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0