22.07

Nu är det inte länge kvar alltså!! Fan vad skönt. Just nu vill jag bara hem och duscha. Och ta på mig normala kläder. Less på att strosa runt i pappas xl tröja och ett par fula mjukisbyxor. Less på att ha håret i en knut, less på att gå helt osminkad och förjävlig. Less på att inte kunna gå ut och göra nånting. Less på att datorn är så seg. Ja, listan kan ju göras lång. Men en sak som är ganska mysigt är att det alltid är så jävla varmt och skönt här. Är ju inte så konstigt, men fan är mysigt.

Nånå. Idag skulle Ida fara hit. Men hon ville inte komma sen när jag sa att det inte går att köra skoter. Haha. Trodde hon skulle rädda min dag här. Nåja. Det gör ingenting. Har ju iaf en dator och massor med sociala människor på den. Sen har jag lite smsbuddies också. Jag överlever.

Nu ska jag spela, mahah.
Puss

Måste bara citera Zorba hära -"alltså.. dom där engla skämten är inte ens roliga, eller är det jag som är ute och cyklar?" hahahha, gull.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0