26 april

Somnade vid två-tre igår skulle jag tro. Sen vaknade jag vid fem och kunde inte somna om, satt och funderade på om jag skulle vara vaken tills jag skulle gå till skolan. Men jag somnade om och vilket slutade med att jag försov mig. Drömde något konstigt att jag bara skulle testa mitt alarm, och sen när mamma ropade på mig trodde jag hon gjorde det för att gratta mig eller nånting. Haha, jag är typ helt retard på morgonarna. Nåja. Har varit och fikat med Elina på lunchen och nu sitter vi i skolan och väntar på att få snacka med Ann-sofi om nationella tror jag? Efter skolan ska jag dra till Ida iaf. Mojs.

Nu skriker Elina tjockisbarn efter mig så nu ska jag lyda min gud ;);)
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0