27 april

Var helt död imorse, utan att överdriva. Trodde aldrig jag skulle orka upp. Men det gjorde jag. Duktig som jag är. Har varit i skolan heela långa dagen. Nästan, orkade aldrig gå på svenska/engelskan då jag ändå bara läser en bok om en lebb som inte är alltför bra. Kom hem och tog det lugnt, sen kom Kim och Adam hit så jag var social med Kim medans Adam duschade. Sen drack vi kaffe osv. Haha, var så roligt. Kim kom upp och skulle låna mitt nagellack för han skulle fixa sin solfilm, så just när han kom upp för trappen gick jag ut ur mitt rum, så vi fick värsta krocken, och dum som han är lyfter han upp mig och vänder mig upp och ner. Trodde jag skulle dö. Allvarligt talat. Fixade iaf fram ett nagellack åt han, sen gick jag ut och rökte och titta vad dom pysslade med. Sen innan dom skulle fara tog han tag i mitt ben så jag blev som värsta ormen runt han, haha. Herregud. Han är tokig.

NÅJAAAAA. Har fett mycket skolskit att göra, tänkte ju börja när jag kom hem, men har jag gjort det kanske? Eh nae. Tänkte börja skriva om min fina lilla "berättelse" som jude på ett koncentrationsläger. Kanske borde börja nu då?

puss alla fiiina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0