28 april

Elina kom hit och typ väckte mig vid halv tio tror jag. Hon orkade inte vara kvar i skolan och ville komma hit, så vi satt här ett tag. Sen vid 11 gick vi till skolan och hade musik, sen matte. Värt. Har lekt inte stöta mark också. VAr på värsta bushumöret och ville leka massaaa, men alla var så tråkiga. Heheee

Efter skolan mötte jag Ida och vi for till dollar, och sen coop och sen for vi till kyrkogården och satte ett ljus. Efter det drog vi till Ida. Jocke och Simpo kom typ direkt vi kom till Ida. Jag och Ida for till ok och tanka och jocke och simpo for till Jocke. Sen for vi också dit. Busade på som fan. Haha. Simpo är ju så jävla slut i huvudet. Vojjvojj. Sen skulle vi fara och tanka igen, och sen till Tim och Sandra men dom var inte hemma. Så vi for till Jocke igen och Ida spruta hans parfym på mig så nu är det de enda jag känner typ. Mums, meheh.

Ne, har inte tid att skriva mer. Ska vara frän och trolla för mamma ;) Sen ska jag fara.
pusssss :)



simpo, haha, var helt fascinerad över mitt fräsiga trick ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0