29 april

Tänkte inte gå till skolan imorse. Men Elina skrev att jag har börjat skolka för mycket så jag tänkte att jag måste motbevisa henne så jag klev upp. Var dock jävligt bra. För hade matte nationella. Så har man gjort bort det nu också. Är bara no kvar nu. Som är nästa vecka på onsdag tror jag det var? KUL. På lunchen gick jag och berit och jaga björnar. Haha, var så roligt. Vi skulle köpa sånna här godis björnar åt Danne. Så när vi satt på frasses så jag bara - We're going bear hunting. Med världens brittiska accent. Haha. Sen skulle jag prata så hela dagen. Kul att snacka engelska när man suger på det. Men det höll en timma kanske. Sen gav jag upp. Var för svårt att prata med på idrotten när vi skulle dansa fiiiina danser. Min och Elinas var ju LÄTT hetast. Fyfan ;) Natha filma så ska fan ta och lägga upp den här. Ni kommer tappa hakan, utan tvekan.

nåja. har inte tid att skriva, har ett fucking hk prov imorgon och jag har inte pluggat ett skit, inte ens läst igenom pappret. hur fan ska det här gå? -.-


sexy berit med skolläkarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0