3 april

Äntligen har mamma fixat internet. Trodde jag allvarligt skulle avlida här. Mina smartskaft till päron har nämligen glömt boxerkortet hemma, vilket betyder att vi bara har gratis kanalerna här. Alltså 1,2,4,6 och någon barnkanal. KUL! 6an är väl den enda som funkar. Men på dagarna är det alltid skit där. Tog inte med nog mycket filmer för att kunna nöta det heller. Förbannat. Men nu funkar internet iaf. Även fast jag inte kan använda bloglovin, msn, spotify, youtube eller bilddagboken. Segar förbannat mycket. Men är ju bättre än ingenting. Kan ju iaf nöta alla facebook spel. Wohuhhuhu.

Nånå. Måste ju säga att jag nästan är villig att gå 7km in till byn, och hitta någon som kan köra hem mig. Om inte annat får jag gå 6 mil hem till Gällivare. Är så lockande. Men tyvärr går det ju inte. Att gå 6km på skoterspår är inte det roligaste. Fast kanske borde stanna någon av det 100 människorna på skotrar som kör förbi här varje dag. Någon av dom borde väl kunna köra mig hem till Gällivare tycker man ju.

Aja. Nu snart ska jag ut och ta en gibb, sen ska jag spela combine eller något sådant. Kanske försöka komma in på spotify så jag slipper lyssna på mamma och pappas skit program.
puss

Kan ju säga för en tredje gång innan jag avrundar - Grattis pigan. Saknar dig, and u know i love u (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0