30 april

Helt ensam i hela huset. Adam har farit till Burcken med Kim precis. Dom ska väl börja dricka nu då. Hörde att dom skulle komma hit ikväll. Kuul! Hah. Mamma och Pappa har farit ner till Dalarna för att hämta en bil. Dom kossorna skulle fara till Lycksele och bo där tills söndag tror jag. Fyfan. JAG VILL OCKSÅÅ!! Men nejtack. Jag har inte tänkt sitta typ 40 timmar på en liten träplanka. Så jag får sitta i dryga, snöiga Gällivare istället. Snoppbarn -.-

Har iaf gjort ett hk prov idag. Som jag typ inte alls pluggat på. Var dock inte så svårt. Kommer nog förhoppningsvis klara det iaf. For hem efter skolan och duschade. Sen kom då Adam och Kim hem. Kim är dum och tar min telefon och självklart skickar sms. Tacktack ;D Nåja. På ett tag ska jag nog göra lite mat, sen blir det att vara med Elina, Bubba och Robin. Kommer inte bli någon märkvärdig valborg här inte. Kommer bli som en helt vanlig dag bara. Och vad jag tycker om det vet jag inte än..

Men ajaaaaa. Nu ska jag torka mitt hår, sen koka lite kaffe och ta mig en gibb. Sen ska jag fixa lite andra super hemliga saker ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0