4 april

Underbart! Fick sova bort en bit av dagen idag. Somnade vid halv fyra nångång. Och vaknade först vid 11. Blev så jävla sur för trodde inte att jag skulle kunna somna om. Men visst kunde jag det. Halv tre vaknade jag igen och gick ut och satt i solen. Ganska så jävla fint väder är det här. Har hört att det var ännu finare i Gällivare. Fan vad bra. Snart är sommarn här! Sen dess har jag bara tittat tv och fortsatt titta film åde. Tagit det lugnt bara.

Just nu sitter mamma och springer runt i stugan och leker med Diesel och pappa tittar tv. Ska väl strax äta lite mat åde. Ta det lugnt resten av kvällen. Som vanligt. Finns inte så mycket att göra här. Allt folk är ju inne i byn, och jag har ju som 6km dit. Och tänker inte gå direkt. Så det får vara. Men snart far jag hem iaf. Är bara ungefär 20 timmar kvar! Fantastiskt.

Nånå. Nu ska jag spela combine och försöka läsa lite bloggar.
puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0