5 april

Igår tog jag en tidig kväll. Stängde av datorn vid ett redan tror jag. Anledningen var ju egentligen för att jag blev depp. Men man kan ju alltid låtsas som annat. Gick och la mig i sängen och deppade lite till, började kolla dagboken men slog av den rätt så fort. Sen somnade jag vid två kanske klockan var? Vaknade sen vid tolv imorse. Började fara hem vid tre och fan vad skönt att vara hemma måste jag säga. Direkt jag kom innanför dörren (nästan) hoppade jag i duschen, och tror aldrig det har varit så skönt att duscha. Har fixat klart mig och ska väl snart vara med Elina. Mysigt.

Nåja. Har inget mer att skriva, ska in på facebook lite snabbt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0