6 april

Innan jag börjar skriva nånting måste jag bara använda ctrl c och sedan ctrl v. Måste nämligen visa vad min fina vän johanna har skrivit i sin blogg :
Sen for vi ut på äventyr, och man hinner bara komma till stan, så är det världens sak som händer i stan, tjejer hade bråkat och slagit varandra och haft sig, haha när vi for och pratade med en av dom som hade varit med i det, säger inga namn. Så kommer polisen bakom oss jag sitter och skriker där bak "wohoooo det där är min flicka som kan bråka" hahaha sitter elin och försöker få rutan upp och säger " johanna min ruta är öppen och vi har polisen bakom oss" ursäkta mig men tycker det är sten coolt att tjejer har blivit så tokiga att dom står utanför statiol och slår ner varandra...
Ja jävlar, den där Johanna Lass alltså.

Nåja. För övrigt är jag rätt så jävla glad just nu. Blir nämligen att åka iväg imorn! Fyfan vad härligt. Kommer hem på söndag och jag gissar att det inte kommer bli någon uppdatering. Fast man vet ju aldrig. Nu ska jag börja packa lite. Dock har jag ingen aning om vad jag ska ha med mig.
PUSS!!!


en bild från sist vi var där :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

vaad du är sju skiiit cool står utanför statiol och är cool och bråkar med massa, vill också vara så frän. :) fss!

2010-04-06 @ 23:43:34
URL: http://johannalass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0