9 april

I förrgår for ju då jag och Elina till Rosvik. Var dock jävligt drygt där. Man började ju ångra att vi inte for till Öjebyn direkt. Men nåja. Vi överlevde kvällen med chips och dipp, film och cigg. Igår skulle vi ta bussen in till Öje halv fem. Men eftersom vi hade med Diva fick vi inte åka. Helvetes jävla busschafför. Katig som fan, dryg jävel. Vi satt kvar på hållplatsen och försökte lifta. Men ingen stannade. Men efter typ 40 min kom en annan buss som vi fick åka med. Kom till Öje vid sex typ. Gick och handlade osv. Sen vid nio gick vi och mötte Johanna. Och direkt vi kom innanför dörren kom Marcus hit också. Sen när han for spelade vi buzz osv. Tog det lugnt bara.

Idag vaknade vi före 12 nångång. Gick upp och fikade och nu håller vi på att fixa oss. Ska in till stan en sväng. Dom ska köpa en present till deras pappa. Ska också möta Ida och få min laddare som jag har glömt i Rosvik. Fan trodde inte jag skulle kunna ha mobil på 100 år. Nåja. Det löste sig.

Nu ska jag gå på toa och snåla med toapappret. Eftersom vi glömde köpa igår, och vi fick leva på en halv hushållsrulle -.-

puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0