I wish you were here with me

Sjuk dag. Skrattat åt ingenting. Sen blev jag jävligt sur. Kul. Eh nae. Det har gått över nu iaf. Som tur är. Hade ju varit lite jobbigt annars. Har iaf varit med Elina idag. Vi gjorde typ ingenting. Vid halv elva for vi hem. Har duschat och haft ganjaman på repeat hela kvällen. Eller hela dagen rättare sagt. Fast för tillfället nöter jag tonight. Ifall någon var intresserad.

Ska gå in på facebook och nöta combine som är bästa spelet ever. Sen ska jag packa lite. Eftersom jag gör som dom flesta andra gällivarebor och drar till byn imorn. Ska faktist bli ett gäng skönt att komma bort lite. Slippa gällivare för en helg, + alla jävla tankar osvosv. Bara ta det lugnt ett tag. Nånå. Combine nu.
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0