jag har så coola vänner -

som halft kommer och våldgästar en :) klant max som hade trillat fick bli omplåstrad av pappa, yeah. frent ;) vi, (minus ted) for upp på tipsta och skulle grilla och ta det chill. Vi fick köra i snön dit, haha, kul när man har sånna dära däck. Gick väl rätt så bra dit. Sen när vi skulle fara hem var vi tvungen att ta en annan väg eftersom vi kraschat sönder andra vägen totalt. Martin hjälpte mig och Elina en bit. Sen skulle vi ta ner dom själv typ 30 meter. JÅÅÅ, lyckat. Fastnade ju över-fucking-allt. Och min moppe som väger fläsk fan. Gav totalt upp så Max fick ta ner den åt mig. Fan aldrig igen säger jag bara!


this one is for you, so everybody - shake what your mama gave ya ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0