lite tidsfördriv bara tills jag rör mig mot andra platser

(a)

senaste:


1. mening du sa: all the right moves, lalalal, sjöng lite ;D hehe
2. personen du pratade med: pappa
3. du fick sms av: sandra
4. du kramade?: haha, mamma krama mig (a)

idag:

5. kläder: jeans och tunika eller typ tshirt, vet inte ;o
6. bättre än igår: jo

imorgon:
7. är det:
söndag
8. planer: inga planer alls faktist ^^

favorit:
10. nummer: inget
11. färg: svart typ ;D
12. årstid: sommar!

frågor och svar:

13. saknar du någon? jovisst!
14. humör för tillfället: lite mixade känslor ;D
15. det första du gjorde i morse: skicka ett sms
16. vad åt du sist?: lövbiff och kroketter
17. vad irriterar du dig på?: massa skit
19. vem tänker du på just nu? han den dära.
20. tror du att personen tänker på dig med? vet inte
21. vart reste du sist?: öjebyn
22. vad gjorde du igår kväll?: hahah, hade det väldigt trevligt med några :D
23. liknar du din mamma eller pappa? vissa säger mamma, vissa säger pappa
24. ler du ofta?: ah, det tycker jag
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: lätt ;D
27. i vems säng sov du i natt?: min
28. vilken färg har din tröja? blå och vit

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: jo
30. har du någonsin gråtit dig till sömns?: jodu
31. gråter du när du skadar dig?: nej, brukar jag inte

lycka:
32. är du en glad person?:
ja, det tycker jag
33. vad gör dig glad?: lycka, skratt, och massa annat
34. önskar du att du var lyckligare? ibland
36. kan musik göra dig glad?: yes

kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig": jo
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: ja!
39. har du en flick/pojkvän?: nej
40. är du nöjd med det?: nje


hat:

41. vem hatar du verkligen?: hatar nog ingen
42. har du någonsin gjort en hat-lista?: hhah nej
43. är du en mobbare?: ne
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: jodå
45. har du blivit sviken någon gång?: ja

Skolan:

46. gillar du skolan? : verkligen inte
48. värsta ämne? no, matte
49. har du spytt i skolan nån gång?: yes
50. är skolmaten god?: haha nejdu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0