melissa horn <3

shit, kvinnan kan sjunga. sitter förtillfället och nöter hennes låtar. tänkte strax gå och blåsa håret, bara för att ha nånting att göra så ska jag vara kul och slänga in en lista. gör det endast för min skull, så ni andra kan ju trycka på det där lilla röda krysset högst upp till höger om det inte intresserar er! :)



JA / NEJ FRÅGOR

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:


Kramat min mormor: nej
Slagit någon: ja, hahaaha, jag och elina hade roligt igår påväg till coop ;)
Spelat basket: nej
Vunnit en match: nej
Gått på bio: nej :D
Städat rummet: nej, men borde verkligen -.-
Bakat en sockerkaka: inte det
Ätit pizza: ja (:
Skrikit åt någon: har jag säkert
Varit uppe längre än 02:30: jodå d:
Åkt flygplan: neaj
Åkt tåg: inte det
Pratat i telefon i mer än 40 minuter: jo, säkert.
Slösat över 30 kr på godis: jo (:
Pratat i en telefonautomat: nix
Spelat dataspel: nä
Köpt kläder/skor: nej (:

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:
retat någon: vet inte ;o
gått på toa mer än 10 gånger: har jag säkert ;D
ätit prinsesstårta: nej ;D
hoppat ut i snön och skrikit: nae :D
lagat mat ur kokbok: inte det
gett någon komplimanger: jodå
lyssnat på winnerbäck: jaa
använt handkräm: always ;) tantamanda u know
borstat tänderna: verkligen inte, usch och tvi ;D hehe
bäddat sängen: nej
sparat pengar i spargris: näe
sagt hej på hebreiska: varje dag ;B
sagt jag hatar dig: tror inte ;b
sagt jag älskar dig och menat det upp 110%: jo

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG:

gått på toa: jo ;b
ätit: nej ;b
kollat på klockan: jo
sjungit: ohyes
svarat i telefon: nej
hostat: ja
spytt: nej
rapat: nej
kollat på TV: nix  
lyssnat på radion: nej
fått ett SMS: jaadå
sovit: nejnej
installerat en skrivare: haha nej
läst mer än 10 rader på engelska: nej
skrivit blogg: yeeas
tänt en lampa: jo :p
gråtit: nej

JUST NU:
sjunger jag: inte just NU, för nu skriver jagju :) thhih
gungar på stolen: nej
lyssnar på musik: ja
kliar mig på näsan: nix
hostar: nej
äter: nej
hoppar: nej
lyssnar på techno: nae
lyssnar på klassiskt: nej
lyssnar på winnerbäck: nej

VÄLJ BLAND:
svart eller vitt: svart
katt eller hund: katt
natt eller dag: natt
solsken eller månsken: båda
sommar eller vinter: sommar
julafton eller födelsedag: julafton
film eller bok: film
höstpromenad eller vårpromenad: höstpromenad
radio eller CD: cd
färg eller svartvitt: båda
TV eller radio: tv
buss eller bil: bil
titta på TV eller stirra in i väggen: tivo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0