time is running out

Idag har det inte hänt allt för mycket. For till Elina vid sex. Vi ringde bubba och åkte till Max där dom två + martin var. Dom satt och kika en bögfilm men vi kom och störde. Satt och pratade lite bara osv. Sen for jag och Elina på coop och fixa godis åt dom så vi kunde spela kotte, men höll dom vad dom lovat? Nej. Horbarn :) Efter ett tag fick dom nå ryck och sa att vi skulle fara till kullen och hämta Max moppe. Så vi hoppa på sadeln och körde hela jobbiga vägen dit. Trodde allvarligt jag skulle dö, var så jääävla kallt. Skakade som ett litet löv. Vi var där en evighet kändes det som. Sen halv nio började vi fara. Jag och Elina for dock hem till henne. Det första jag gjorde var att krypa ihop under Elinas täcke och dog lite. Från dess till halv 11 har jag bara legat och fryst under hennes täcke. Bra där. Trodde jag skulle dö när jag skulle köra hem därifrån, ångrar mig 175 gånger om att jag inte tog på en tröja innan jag for.

nånå. nu ska jag tvätta bort sminket åde.
pussss




coolboy martin det där ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0