24 april

Haha. Asså, ni får ursäkta mitt inlägg som jag skrev igår kväll. Vet inte vad som hände. Fick värsta pms-anfallet och typ blev helt cp. Blev så jävla sur. Min mage gjorde åt helvete ont och det var helvetes kallt när jag skulle köra moppe hem från Elina. Såg ingenting eftersom mina glasögon är sämst i mörker, och kunde inte ta av dom för såg ingenting då eftersom det snöade som fan. Sen hade jag ont i hela kroppen för vi hade varit och kört med mopparna upp till tipsta - ett jävla misstag. Är ju 100 meter snö där. Sen när jag kom hem fick min dator damp och har typ 1530 virus skit på den. Då blev jag bara ännu surare. Så jag gick ut och rökte och blev helt cp. Sen kom mamma och öppna dörren och fråga om jag var ensam och ledsen. Sen när hon stängde dörren grät jag en skvätt, sen när jag hade rökt klart gick jag in igen och la mig i sängen och grät mera. Sen gick det över lite men insåg hur jävla trött jag var så jag sket i allt och gick och sov. Vet inte vad som har hänt med mig. Har aldrig varit så där förut. Är läskigt fan. Fast kan ju bero på att jag alltid skjuter bort mig själv. Aja..

För tillfället sitter mamma och försöker få bort mitt virus och jag har skrivit klart min argumentation för ett litet tag sen. Blev rätt så kort men har fan inget mer att tillägga så Ann-sofi får nöja sig med det här. Nu ska jag fixa mig lite.
pussss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0