-

fan vad har jag gjort, vad har jag gjort, vad fan i helvete har jag gjooooooooooooooooort, orkar inte, vad fan är det för fel åp mig, varför lär jag mig aldrig, helvete vet inte vad jag ska ta mig till, skakar och kommer spy snart, orkar inte det här. ser ingenting tårar bara forsar och fy helvete vad jag hatar mig sjläv, kan inte en skriva fan fattar ingenting vad har jag för fel, jgtiekyenynyköernhyrklynköwnöw.
orkar inte, orkar fan inte längre, ska gå och supa ner mig eller knarka sönder, eller bnara lägga mig på väg, fan det är helvet nog nu.


man vet inte vad man har förän man förlorar det. det gör så jävla ont, att höra allt sånt från dig. jag dömer dig inte, jag vet att jag förtjänar 1000 gånger värre. men nu är det över på riktigt och jag kan inte göra något annat än att skylla mig själv. finns ingenting jag kan göra längre - jag älskar dig liam, förlåt för allt
Kommentarer
Postat av: Keebab

.. Den amanda jag känner klarar allt! De vet jag :) upp med hakan nu! de löser sig om man följer livet. Lugna sig va ;D finns <3

2010-08-17 @ 01:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0