10.26

Klockan är snart halv elva och jag är fortfarande vaken, det är ju hemskt. Är hur jävla trött som helst, och har varit hur jävla trött som helst men kan ändå inte sova. Det är illa, hemskt mycket illa. Har iaf underhållt mig med en film, en kåt kille och zorba. Haha bäst idag måste ju ha varit "Nu kom jag nästan..." HAHA, det var så kul. Sen vaknade iaf mamma och pappa och jag gick ner och pratade med dom och fika lite och rökte osv. Sen drog dom iväg till banan som jag inte varit på hur länge som helst, måste nästan fara dit nångång.
Ne, nu tänkte jag slå igång gossip girl och sen försöka sova lite. Kommer väl förmodligen vakna alldeles för sent men det är nog tyvärr smällar man får ta.
puss!
Bjuder på en bild på spiderman ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0