12 augusti

Keebab kom hit kring halv sex och vi satt ute och prata och rökte lite och svamla på och lekte med några hundar tills halv åtta ungefär. Då gick vi in och koka kaffe och fixa lite krubb. Sen slog det helt fel i hjärnan för massa jävla cp bilder och cp videosar kom upp. Vi satt nästan två timmar och lekte och hade oss. Sen efter ett tag gick jag och fixade mig lite smått och sen drog vi på lite äventyr och sen hem till keebab vart vi slog igång en film, men somnade dessvärre och sen ringde mamma och väckte mig. Kom hem och åt lite och såg äckligaste spindeln i min säng, höll på att börja gråta..
Nånå, nu ska jag vänta tills Elina är klar sen ska vi röra våra rumpor bort mot keebab och sen ikväll ska vi upp på ip taket och kika på alla stjärnor :D ojoj vad jag ska önska mig grejer ;)
mr fucking bean helvete :o
Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tyckte att jag hörde skratt..

2010-08-13 @ 06:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0