13 augusti

Hemma igen, efter ett litet nattligt äventyr ;)
Har ju varit stjärnstorm, men har man fått se något? Nej... Eller jo, jag såg en stjärna idag, men wow, en är ju ingenting jämfört med vad man förvänta sig. Trodde ju det skulle regna stjärnor. Inte okej, vi som hade gått upp på ett tak och satt och var förväntningsfulla. Sen for Crille och Isabelle hem och jag och Elina och Keebab stannade kvar i en timma kanske, blev helt damp där. Sen vid två kanske (?) for vi hem och sen 40 min efter for jag ut igen. Nånå, nu tänkte jag slå igång ett avsnitt gossip girl och krypa ner i sängen och lukta helt konsigt, haha, och sen stänga mina blå och sova bort morgondagen.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0