19 augusti

Dagarna börjar bli sjukt dryga nu när det är så här jävla kallt ute. Sen börjar skolan snart och har inget alls pepp på det. Men fick reda idag att Verro går i min klass också, så nu har jag två stycken som jag känner ganska så bra. Har dock ingen koll på vilka mer som ska gå där.
Nånå, sitter as usual i adams tröja och är sjukt trött. Hade ju ställt larm klockan tre idag och så jävla duktig som jag är klev jag upp halv fyra typ. Ska iaf slå igång en rulle nu och sen möta drömmarnas land.
pösss

Call me a sinner, call me a saint
Tell me it's over I'll still love you the same
Call me your favorite, call me the worst
Tell me it's over I don't want you to hurt
It's all that I can say. So, I'll be on my way
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0