20 augusti

Zorba ringde och väckte mig exakt klockan 14.38 orkade inte svara för tänkte ligga kvar i sängen ett tag, men inte fick man det. Hörde att det ringde på hemtelefonen och hörde att Adam svara och sa att jag sov. Härligt va. Var väl dock lika bra att vakna, slipper jag stressa med duschen osv som jag alltid får göra. Sen börjar ju faktist skolan på måndag..(......)
Idag finns det ju några planer som är lagda, en "sista" grej med min bästa vän eftersom hon drar ju ifrån mig på söndag. Till fina öjebyn. Nånå, ska väl bli mysigt osv ikväll då. Får hoppas det blir lyckat nu bara.
För övrigt sitter jag och väntar tills mina kära mamma och pappa kommer hem, eftersom jag håller på att dö av hunger men finns inget ätbart hemma. Fel att skynda sig va, heheee.
Ne, nu ska jag fixa mitt hår tror jag.
puss
Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fanns visst nå ätbart!! Men till fröken kräsen dööög det inte.. vad äre för fel på hårdbröd.. jag bara undrar!!??

2010-08-20 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0