21 augusti

fan vad roligt vi hade igår. På något konstigt vänster så var det sjukt kul. Även fast det blev lite damp där, eller ganska mycket damp iofs. Nånå, står inte helt rätt hos alla, vissa fittor fattar inte riktigt ;) Jojo, kul har det ju iaf varit som sagt. Lite kallt osv men sånt får man väl så ut med. Kom hem rätt så sent också, eller tidigt på morgonen kanske man säger när klockan passerat fyra för länge sen. Gick och la mig i sängen direkt och somnade efter ett tag. Vaknade klockan elva imorse och kunde inte somna om på ett tag men sen somna jag och blev väckt av mamma för en timma sen typ. Har sjukt ont i ryggen, huvudet, armarna osvosv, överallt helt enkelk. Kul!
Nu tänkte jag gå och bli en människa igen, sen ska jag dra ut.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0