22 augusti

Heheee, nu har jag varit 16 i en månad, skit jävla coolt ;)
Nej, men igår somna jag kring åtta på morgonen, och sen ringde Zorba och väckte mig ur min sjukt cp störda dröm kring fem idag. Klev upp och gick i duschen och sen har jag bara drivit på här, tagit det lilla lugna och nu har jag stoppat på lite foundation och bara torkat håret och dragit på lite kläder. Väntar på att Zorba, Crille, Alle och Isabelle (tror det är dom?) ska komma förbi hit och då ska vi dratta till Ruben, tror jag ska be han lära mig lite norska, hihi.
Idag blir det iaf att vaka eftersom skolan börjar imorn, woho. Döda mig långsamt snälla.. Nåja, ska underhålla mig lite till med att se vad min bror och Burck sysslar med.
pussva
Kommentarer
Postat av: asd

Jävla länge du sov, från 8 på morgonen igår till 5 idag :O 33 timmar :O

2010-08-22 @ 19:28:52
Postat av: a

HAHA ja men gud, mena ju samma dag x) :D

2010-08-23 @ 05:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0