23 augusti

Skolan är alltså igång nu, faaan vad drygt. Men är en ganska chill klass iaf, bara 7 st. Kommer nog bli grymt det här, oroar mig dock bara för när vi ska börja servera. Har gjort det en gång i lycksele och ville inte göra om det... Jojo, får väl gå som det går. Är sjukt trött iaf, kom hem kring halv tolv och vid ett somnade jag i sängen och blev väckt vid fem. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, så jag orkar upp imorn. Börjar halv tio så om jag har tur hinner jag sova ett tag iaf! Ajaa, skit samma. Nu ska jag fara till Verro osv, sen gå med John och köpa cigg för det har han lovat, hiihih.
Ehehe..pussva
Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt linneeeee ! :)

2010-08-25 @ 15:18:50
URL: http://johannalass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0