24 augusti

Ursäkta mitt damp tidigare..
Idag var jag sjukt trött när jag vaknade, vilket inte förvånar mig, är ungefär så lite morgonmänniska man kan bli. Kom till skolan nästan prick iaf och vi gick bara igenom dryga papper osv. Sen fick vi blandas i grupp med tvåorna och treorna och lösa gåtor osv. Haha, fan min grupp ägde ju sönder. Får hoppas att vi vinner nu så vi får pris, vad det nu är för pris. När vi var klara fick vi fika och sen fick vi fara hem. Men väntade med Erica i 45 min tills hennes skjuts kom. Nu sitter jag i sängen och har gjort allt för att hålla mig vaken, målat naglarna osv och nu orkar jag inget mer. Ska slå igång gossip girl och jag skiter i om jag somnar lite.
puss
emogirl ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0