25 augusti

Som ni såg så vaknade jag kring fyra imorse. Somnade vid ett nångång och sen har jag vaknat lite till och från hela tiden. Men vid fyra slog jag igång datorn för orkade inte försöka sova längre. Så har varit vaken ett tag men först nu har jag orkat fixa klart mig. Är kallt och blött ute så ingen ide att ha leggins eftersom man fryser halvt ihjäl, ändå vill jag använda det så mycket som möjligt eftersom snart kommer vintern till gällivare, woho... Iaf är det sjukt kallt i mitt rum, min element vägrar bli varmt så det är alltid skönt att gå ut härifrån, mindre skönt att komma in hit.
Nååånåååå.. Börjar klockan åtta idag och då skulle vi testa serveringskläder osv, sen blir det väl att kika vem som vann alla gåtor åde, sen prisutdelning och till sist skulle vi laga nå mat grejs med tvåorna och treorna typ. Härligt va, får hoppas att vi får sluta tidigt eftersom imorn börjar vi köra efter schemat och det är inte kul vill jag lova, det enda vi har på dagarna är matte, svenska och engelska, varje dag hela veckan! sen har vi ju typ tre lektioner hr, kul va? Nej, inte direkt
Nånå, ska ut och röka nu eller något.
pussva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0