27 augusti

Åh vad min säng var skön imorse, ville inte röra mig för en sekund men tyvärr är man ju tvungen. Har iaf inte gjort något särskilt i skolan idag, bara tagit det lugnt. Spelat lite fia med knuff men tre mongosar. Sen fick vi sluta vid halv tolv. Följde med verro på stan då och hon köpte ett par skor. Jag hade också behövt ett par skor, ett par uggs! Alla mina är 1000 storlekar förstora eftersom jag inte är det bästa på sånt där, men testade ett par idag i 38 och dom satt fint. Så när studiebidraget rullar in ska jag köpa det, så nu har jag två grejer på min lista här. Fint. Tänkte iaf rensa lite här från golvet men ska tydligen till elevhemmet sen. Och sen ikväll kommer min pigaaaaa, wohuuuuuuuu. Blir att vara med hon då såklart osv, skulle nog vara med Alex och dom. Blir fint. Nu ska jag fortsätta smsa här och inte sova, hihiih.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0