29 augusti

Kunde inte somna igår, men mellan halv sex och sex somnade jag för jag hörde hör klockan slog halv. Sen hade jag ställt klockan på ett och skojar du med mig vad trött jag var. Kändes lika jobbigt att kliva upp till skolan ungefär. Halv två klev jag upp iaf och fixade mig på 40 min typ sen for jag till Elina och färgade hennes hår. Sen kom Zorba dit också och Elina gick i duschen och vi satt och chilla bara. Sen skulle Elina käka på sibylla innan hon for så vi drog dit och sen lämna hon oss och kommer inte hem förän om länge :(
Sitter för tillfället hemma och väntar på lite käk, är inte direkt hungrig men jao. Senare ska vi iaf dra till elevhemmet som vanligt och idag kommer allt folk hem så nu blir det väl ännu roligare. Sen tänkte jag dra hem lite tidigare idag, så jag hinner duscha osv och inte lägga mig så jävla sent. Tror jag börjar kring tio eller något. NAJS! Ne, nu ska jag byta tröja eftersom jag fick hårfärg på den här.. -.-
pusss
HAHA, hitta en fett ful bild som jag har typ råkat ta nångång, åh vad söt jag är! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0