<3

Hur ska det här gå. Hur ska jag överleva alla Gällivares dryga dagar utan dig. Vem ska jag nu sitta och klaga med om hur drygt det är här och att det aldrig finns något att göra. Vem ska jag nu sitta och fetta med framför en film, vem ska tvinga med mig ut på en promenad med hundarna, vem ska jag åka bort med och idiotiskt nog låtsas vara lebb, bara för att det är så kul? Vem ska jag hitta på allt bus med, och vem ska jag börja slåss med? Vem ska jag prata med alla mina problem med mitt i natten, vem ska jag be komma ut när allt är som svårast. Vem ska jag göra allt sånt med, när det bara är dig jag vill göra det med. Hur ska jag klara av alla dessa skolår utan dig, vi som har gått med varandra i tre år. Vem ska dampa på lärarna med mig, vem ska hitta på alla mongo bus, och vem ska bojkotta matsalen med mig.
Är glad för din skull Elina, det är jag verkligen. Men jag kommer sakna sönder dig. Världens bästa vän flyttar 30 mil ifrån mig, 30 mil som just nu känns som 100. Får ont i magen av att tänka på att du inte kommer vara här varje dag. Du och jag är så lika, du är den jag har mest gemensamt med. Vi tänker nästan precis samma sak. En blick om nånting kan förklara precis vad man menar. Och det är skönt att veta att jag kan berätta allt till dig, vad det än gäller. Och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig, och att jag alltid kommer finnas här för dig. Även om du är hur långt bort som helst. Det kommer bli tomt utan dig pigan -v-







Kommentarer
Postat av: elina

jag älskar dig.. :'( jag önskar jag du kunde följa med...

2010-08-04 @ 03:10:55
Postat av: Anonym

önskar de med :'( kommer komma och hälsa på massa <3

2010-08-04 @ 04:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0