31 augusti

Har haft skola hela långa dagen från åtta till tre ungefär, har lagat mat och sånt hela dagen och sen drog jag in till elevhemmet och var med Alle och Markus och sen kom Issa och Zorba och några andra med. Sen följde jag med Zorba hem och åt där och sen for vi hem till mig för jag kände att jeansleggins inte var det roligaste byxorna att ha på sig när det är kallt och regnar. Vi har suttit där med en massa som vanligt resten av kvällen, kört lite armbrytning och som konstigt nog var jag svagast i rummet.. Tror till och med att Elina är starkare än mig nu, hon klarar ju fan 6 armhävningar medans jag inte ens klarar en. Ojoj, vart har mina muskler försvunnit.
Nånå, lite före halv elva for jag hem för skulle färga mammas hår, hoppade först i duschen och duscha på typ fem minuter, sen har jag nästan precis färgat klart det och nu tänkte jag gå och torka mitt hår och lägga mig i sängen, har ju fan inte sovit nånting efter skolan, shitshit!
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0