4 augusti

Igår, vid sex våldgästa Elina och Keebab mig. Legade i sängen och helt mitt i allt kom dom in. Jag hoppa i duschen och fixa mig och sen gjorde vi ingenting. Redan klockan ett var jag hemma, la mig i sängen och sen kring fyra somnade jag otroligt nog, men sen vaknade jag av att min mobil vibrerade i rumpan och kollade att jag hade 78 sms, och jag hade sovit en timma. Gaaaalet. Jag såg vad Elina hade skrivit och började gråta. Haha. Skrev sms till henne och vi bestämde för att träffas på ip och prata. Sagt och gjort. For dit, vi gick emot varandra och första vi gör är att gråta och kramas. Sen grät vi lite, och sen blev det bättre och vi prata om allt och inget. Sen vid sju for vi hem till mig och laddade ner Frontier(s), så nu har vi tittat den och båda känner oss ett gäng trötta. Elina har halvt däckat i fåtöljen och jag försöker i all min makt att hålla mig vaken eftersom jag tänkte fixa till dygnet lite. Funkar inte att gå och lägga sig åtta-nio och sen sova till sex. Tre är acceptabelt att sova till, inte längre.
Nåja, tänkte koka lite kaffe och fråga Elina om hon vill röka med mig nu.
ciao :)
ful-jävla bild, men man får bjuda lite :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0