blev nominerad, hihi

- Dem som blir nominerad måste skriva ett inlägg på sin egna blogg.
- I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare.
- Dem som blir nominerad måste skriva ett inlägg på sin egna blogg. I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare
Thaat's the rules ! 

7 fakta om moi;
- jag tycker att fötter är det äckligaste som finns ungefär
- jag är ganska störd som person
- jag är typ sockerberoende
- jag är mörkrädd
- ibland får jag nå ryck/tvångstanke att jag inte kan lämna något klädplagg/ringar/öronhängen utanför så jag måste använda allt, kan sortera upp allting i påsar eller dylikt och använda en ny grej för varje dag
- ibland kan jag bli helt röd om kinderna om jag gör nånting, tex pratar inför stor mängd folk även fast jag känner att jag inte skäms eller något
- jag är sjukt kär i en kille jag aldrig träffat och finner ingenting logiskt i det, men jag älskar det!

7 bloggare som jag nominerar;
Elina sundkvist
Zorba asplund
My hedman
Sara israelsson
Veronica larsson
vet ingen mer som läser min blogg så, hihi :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0