:)

Drog ju ut vid tio. Fixade mig super snabbt och for med Keebab till My och där var Viktor, Crille, Linea och Sara. Vi satt bara och chilla och sen for Viktor och då gick allt överstyr, helt jävla svammel där och ojoj, men roligt hade vi. Sen hände en grej och jag for fort som tusan till Viktor och gav cigg och pratade lite och sen efter ett tag for jag därifrån igen. Kom tillbak och fortsatte svamla. Lekte med spindelmannen osv ;) hehe, sen vid halv tre gick vi ut och träffa småpojkar_95(?) och satt ute och frös sen vid tre for vi hem. Nu ska jag tvätta bort min foundation och slänga av alla kläder och kolla lite movie tror jag, fryser nå så förbannat så fort ska det gå.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0