.

vad håller jag på med? varför tänker jag aldrig två gånger innan jag gör något. måste fixa det här, måste ändra mig nu, på riktigt. klarar inte av att ha det så här. det funkar inte och har aldrig gjort. det tjänar ingenting till att vara så här. bryter ner mig hela tiden. varför lär jag mig inte? är det någon sorts bekräftelse jag söker, eller är det bara för att jag kan jag gör så?.. jag vet inte och jag skiter i vilket, nu fan i mig är det slut!


emogirl

vill också bara säga tack till alla som bryr sig, som finns här. även fast min hjärna inte sitter på rätt del av kroppen.
nu ska jag ta av alla dessa kläder och krypa under täcker, efter att ha varit ute i lite mer än två timmar i +3 grader är man lite frysen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0