fördriver tiden jao :D

Testet startar:
Jag heter:
Min ålder är:
JAG ÄR
Nöjd med min kropp?:
Nöjd med mitt utseende?:
En typ som gillar att bråka?:
Längre än 1.75cm?:
En person som älskar att retas?:
Alltid glad?:
En kille?:
En tjej?:
Super kär?:
Status?:
Positiv när det händer tråkiga saker?:
Neger?:
JAG BRUKAR
Se på tv?:
Vara med mina vänner?:
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?:
Vara naken?:
Be till gud?:
Sova?:
Spionera om dina föräldrar har samlag?:
Sjunga i duschen?:
Skutta runt på stan som lilleskutt?:
Prata med dig själv framför spegeln?:
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?:
Gå till stan för att stila?:
Åka buss?:
Knulla folk i röven?:
JAG HAR
Hamnat i bråk?:
Blivit slagen?:
Fått komplimanger av en okänd?:
Skrikit åt en okänd person?:
Klarat ett prov?:
Sårat någon?
Ramlat ner för en trappa?:
Slagit någon tillbaka?:
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?:
Haft samlag med en som är 10 år äldre?:
Slagit en vän?:
Druckit te?:
Kallat din vän för sexbomb?:
Stått på ett tak?:
Klagat på dig själv?:
Sagt fula ord till dina föräldrar?:
Rymt hemifrån?: :
Fuskat på prov?:
Tagit droger?:
Rökt?:
Gillat en av samma kön?:
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?:
JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [ ]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [ ]
Hallå [ ]
Tönt [ ]
Idiot [ ]
Bög [ ]
Gay [ ]
Wtf [ ]
Kaninsex [ ]
Sexigt [ ]
Fitta [ ]
Sköjj [ ]
Kuk [ ]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [ ]
Brb [ ]
Fuck you [ ]
Gölligt [ ]
Nice [ ]
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo  [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [ ]
Baby [ ]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]
JAG HAR ÅKT
Buss?:
Taxi?:
Bil?:
Flygplan?:
Moppe?:
Häst?:
Dubbeldäckare (buss)?:
Helikopter?:
Ambulans?:
En röd Bmw?:
En gul Volvo?:
En vit Saab?:
TESTET
Var skitkul?:
Var spännande?:
Roligt?:
Säg ett valfritt ord:
Vad ville du få ut av ordet?:
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?:
Vad ska du göra nu?:
Vad är det för dag idag?:
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?:
Sista frågan, vad är klockan nu?
Testet startar: 11.27
Jag heter: amaanda
Min ålder är: 16
JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: nejdu
Nöjd med mitt utseende?: inte det
En typ som gillar att bråka?: ibland, och beror på med vem
Längre än 1.75cm?: ohnej
En person som älskar att retas?: ja keebab
Alltid glad?: oftast
En kille?: nej
En tjej?: jo
Status?: singel
Positiv när det händer tråkiga saker?: nej
Neger?: HAHA :D nej
JAG BRUKAR
Se på tv?: nej
Vara med mina vänner?: jao
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: hihi varje kväll (a)
Vara naken?: ja,
Be till gud?: nej
Sova?: förmodligen
Spionera om dina föräldrar har samlag?: eeh, nae :o
Sjunga i duschen?: ibland
Skutta runt på stan som lilleskutt?: inte så jätte ofta... ><
Prata med dig själv framför spegeln?: nej
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: brukar inte ha flickvänner :)
Gå till stan för att stila?: nej
Åka buss?: på vintern, ja
Knulla folk i röven?: ohja ;)
JAG HAR
Hamnat i bråk?:  ja
Blivit slagen?: ja
Fått komplimanger av en okänd?: yes
Skrikit åt en okänd person?: jo
Klarat ett prov?: ja
Sårat någon? jadå
Ramlat ner för en trappa?: ja
Slagit någon tillbaka?: ao
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej
Slagit en vän?: ja, hah
Druckit te?: ja
Kallat din vän för sexbomb?: hahaha säkert :D
Stått på ett tak?: ja
Klagat på dig själv?: jodu!
Sagt fula ord till dina föräldrar?: haha, fula ord -.- men jao
Rymt hemifrån?: ja, när jag var liten, :) kom dock tillbak efter typ någon timma
Fuskat på prov?: ja
Tagit droger?: nej
Rökt?: ja
Gillat en av samma kön?: nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: ja, dock inte värsta kjolen eller så
JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [x]
Pumpa mutta [ ]
Lol [/]
Omg [ ]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [ ]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [/]
Fitta [x]
.Sköjj [ ]
Kuk [x]
Snopp [/]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [/]
Fuck you [x]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [x]
Schnopp [ ]
Peddo  [x]
Kuksugare [/]
Maybe [ ]
Baby [x]
Babe [x]
Sistaah [/] hahahah
Broder [x] brothaaa
JAG HAR ÅKT
Buss?: förmodligen
Taxi?: yes
Bil?: NÄE, vAD ÄR DET?!:D HIIH
Flygplan?: nej (a)
Moppe?: ja
Häst?: åkt häst, jovisst :)
Dubbeldäckare (buss)?: ?;o
Helikopter?: nje
Ambulans?: nej
En röd Bmw?: nej, tror inte
En gul Volvo?: nej..?
En vit Saab?: kan inte alla bilmärken juu :(
TESTET
Var skitkul?: nej
Var spännande?: nej
Roligt?: nej
Säg ett valfritt ord: sovaaaaaa
Vad ville du få ut av ordet?: ingenaning, tänker på sova så första som kom upp, hihi :)
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: HAHAHAHAH, jävla cp frågor, nej, det tror jag inte
Vad ska du göra nu?: underhålla mig med något annat så jag inte somnar
Vad är det för dag idag?: torsdag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: liam
Sista frågan, vad är klockan nu? 11.35
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0