Good girls go bad

Nu får det fan ta och sluta regna. Har regnat non stop sen lördags typ, iaf dom timmarna jag har varit vaken. Inte så jävla kul att använda skinnjacka när det regnar så mycket. Kom hem vid tolv idag och min jacka är fortfarande blöt, har snart gått sex timmar. Jojo, men det är ju fint.
Annars har jag just fört över bilderna från min mobil till datorn, men eftersom kabeln vägrar samarbeta var jag först tvungen att skicka dom till pappas mobil och sen över till datorn, fett jobbigt. En annan sak som är jobbigt är att jag inte kan gå och sova förän.. ikväll typ. Uppropet börjar halv nio, skulle inte förvåna mig om jag somnade när jag kommer hem därifrån. Får fan inte göra det, kommer jag aldrig orka upp imorn.
Aja, skit samma. Nu ska jag slå igång en film och vänta på att klockan ska ticka.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0